تاکید فرماندار هشترود بر اجرای پدافند غیر عامل در برابر تهدیدات

به گزارش رکنا از هشترود ؛  پاشایی فرماندار شهرستان هشترود در جلسه پدافند غیرعامل، با اشاره به رعایت اصول پدافند غیرعامل گفت: با سازماندهی فضاهای مناسب و ارتباطات عملکردی و ساختاری ویژه، اقدامات از پیش اندیشیده ای در مقابل تهدیدها صورت داده و امکان تداوم بی وقفه فعالیت های ضروری و کاهش آسیب پذیری شهر فراهم شود.

پاشایی  با تأکید بر احصاء آسیب ها و تهدیدات شهرستان گفت: اقدامات پدافند غیرعامل موجب کاهش بحران و حفظ سرمایه های موجود در شهرستان می شود.

وی با بررسی مشکلات موجود در منطقه اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نیاز به وجود اورژانس هوایی احداث پد اضطراری بالگرد در زمان بحران و به هنگام ضرورت ارایه خدمات امدادی به شهروندان در محدوده اتوبان پیامبر اعظم امری ضروری است.

فرماندار هشترود  با اشاره به اینکه متاسفانه ایستگاه آتش نشانی هشترود فقط یک دستگاه ماشین آتش نشانی سالم دارد که در مواقع بروز حوادث در روستاها و شهر نظرکهریزی و آزاد راه پیامبر اعظم(ص) با مشکل روبرو می شود بیان کرد: تجهیز آتش نشانی و امداد و نجات شهرستان هشترود به امکانات و سیستم های جدید از لحاظ کمی و کیفی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در بافت فرسوده این شهر بیش از هفت هزار نفر ساکن هستند گفت: نوسازی خانه‌ها در این محله‌ها و زیرشاخه‌هایشان جهت جلوگیری از بحران در اولویت قرار گیرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 932080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟