نبود اعتماد به جوانان باعث تعطیلی اولین مجمع خیرین نیکوکاری در شهرستان سرعین شد

به گزارش خبرگزاری رکنا از اردبیل، اردشیر کیشی زاده از بانیان مرکز نیکوکاری چشمه های بهشتی سرعین در گفتگو با رکنا با بیان این مطلب که مجمع خیرین چشمه های بهشتی با تشکیل مجمع جدید که نزدیک یکسال از آن می گذرد، هیچگونه فعالیت نداشته و تعطیل شده است.

وی با بیان این مطلب که این مجمع سال 1390 ایجاد شده و تا امروز خدمات شایانی را در امر کمک به نیازمندان انجام داده است و نبود آن ما را از جایگاهی که با تلاش خیرین به دست آورده ایم باز می دارد.

کیشی زاده افزود مجمع چشمه های بهشتی سرعین با مجوز از نیروی انتظامی فعالیت می کند و گوشه ای از مشکلات نیازمندان را برآورده سازیم.

وی تاکید کرد همه ساله در ایام مدارس نزدیک بخ 800 میلیون ریال لوازم التحریر ،سالانه به 5 نو عروس جهازیه و سالانه بیش از 700 میلیون ریال اهدایی نقدی در این مجموعه انجام می گرفت .

کیشی زاده یادآور شد بیش از 40 مورد سرویس و حمام در طول سه سال توسط جمع آوری از خیرین توسط مجمع انجام می گرفت که جای تاسف دارد این مجموعه فرهنگی تعطیل شود.

عضو مجمع خیرین چشمه های بهشتی علت تعطیلی این خیریه را عدم اعتماد به نسل جوان توسط مجمع عنوان کرد و افزود سال گذشته به همت جوانان کارهای چشمگیری انجام می گرفت که امسال با بی دقتی به نیروی جوانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است این پایگاه ارزشمند نیکوکاری در شهرستان سرعین تعطیل شده است .

وی در پایان از اهالی و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز خواست تا با دلسوزی بیشتر و همراهی مضاعف در این امر خداپسندانه این خیریه را مجدد به دوران شکوفایی خود بازگردانند.

مولاخواه/

کدخبر: 931005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟