از اجرای بیش از یکهزار برنامه تا تجلیل از ۴ هزار رزمنده در هفته دفاع مقدس

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ سلمان خواست خدایی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در استان همزمان با سراسر کشور با شعار "ما متحدیم " برگزار می شود.

خواست خدایی افزود: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و نهضت امام حسین(ع) بود که توانستیم در برابر توطئه ها ایستادگی کنیم و به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنر امام خمینی(ره) در دفاع مقدس مردمی کردن جنگ بود، عنوان کرد: همه‌ی کسانی که هویت ایرانی اسلامی داشتند از کشور دفاع کردند.

خواست خدایی با بیان اینکه دفاع مقدس ما همچون گنج است، گفت: اگر به خوبی استخراج شود بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان توکل و اعتماد به خداوند، انجام تکلیف، وحدت و یکپارچگی و اطاعت از ولی فقیه را ازمؤلفه های پیروزی در دفاع مقدس عنوان کرد.

وی تصریح کرد: یکهزار و ٧٢ برنامه به همت بسیج، نیروهای مسلح، خانواده شهدا و... در زمینه های فرهنگی، ورزشی، هنری، خدماتی،نظامی و نمایشگاهی در سطح استان برگزار می شود. 

خواست خدایی فضاسازی محیطی، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور، تکریم از پیشکسوتان، شبیه سازی عملیات والفجر ٨ توسط تیپ ۴٨ سپاه فتح، اجرای برنامه تلویزیونی شب های شیدایی، دیدار با خانواده شهدا و..... در قالب برنامه جهاد مقاومت از دیروز تا امروز را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: یادواره یکهزار و ۵٢٠ شهید تیپ ۴٨ فتح استان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 929832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟