جزئیات برگزاری رژه ۳۱ شهریورماه درتهران ومراکز استانها اعلام شد

به گزارش رکنا به نقل ازستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، این رژه پرصلابت همه ساله در روز 31 شهریور، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با شرکت یگان‌های رزمی ارتش، سپاه و فراجا برگزار می‌شود.

در این آئین دستاوردهای جدید و توانمندی دفاعی نیروهای مسلح کشورمان به نمایش در می‌آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: رژه ۳۱ شهریورماه امسال در بندرعباس به مانند چند ساله اخیر «ملی» برگزار می‌شود.

رضا رکن الدینی امروز( دوشنبه ۲۶ شهریور) در تشریح این خبر، افزود: رژه امسال نیز به مانند رژه چند سال اخیر در تهران ، بندر عباس و سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری به‌صورت ملی برگزار می‌شود و در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس شاهد رژه شکوهمندی از نیروها از جمله هوایی و دریایی خواهیم بود.

وی بیان کرد: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در آیین ویژه‌ای در که ۲۹ شهریورماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و از رزمندگان پیشکسوت و همسران رزمندگان، زنان و فعالان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان خانواده‌های معزز شهدا شامل شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تجلیل می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در این هفته از خانواده مدافعان سلامت نیز تجلیل و رزمایش پدافند غیرعامل را نیز خواهیم داشت.

 

کدخبر: 929288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟