نظافت ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار متر مربع از معابر کربلا توسط خادمان اصفهانی

به گزارش رکنا از اصفهان؛سیدمهدی عسکری با اشاره به آمار تجمیعی فعالیت‌های این ستاد در سال جاری اظهار کرد: از بیست‌وهفتم مردادماه تا پایان روز سه‌شنبه پانزدهم شهریورماه در مجموع ۶۲ هزار متر پاکسازی و شست‌وشوی محوطه و سوله‌های تعلیب (محل استقرار مواکب ایرانی و اصفهانی)، ۹۳۷ هزار لیتر آبرسانی به واسطه تانکر و خودروهای آتش‌نشانی برای مصرف شرب و غیرشرب مواکب استان اصفهان و ۱۱۸ مورد خدمت‌رسانی جرثقیل برای جانمایی مواکب استان انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از جمع‌آوری ۹۳۴ تن پسماند از سطح خیابان‌های تحت نظافت شهرداری اصفهان در شهر کربلا، اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۱۷ هزار و ۸۰۰ نفر ساعت، توسط ۱۲۸ نیروی خدماتی کار نظافتی انجام شده است که خیابان‌ها به طول ۱۸۳ کیلومتر و 2 میلیون و ۵۲۰ هزار مترمربع نظافت شده است.

عسکری با اشاره به توزیع ۶۷۰ لیتر مواد شوینده و ۱۴۷۰ کیلوگرم کیسه زباله در ایام خدمت‌رسانی ستاد اربعین حسینی به مواکب شهر کربلا، تأکید کرد: همچنین ۱۸۳ کیلومتر شست‌وشوی مکانیزه جداول با دستگاه جدول‌شوی انجام شده است که در مجموع ۱۸۰ هزار لیتر آب در این امر مصرف شده است.

او افزود: ۳۰ سرویس نخاله به واسطه خودروی وانت نیسان منتقل و ۱۰ سرویس کامیون نیز برای حمل نخاله و پسماند به کار گرفته شده است.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 926618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟