کسب رتبه نخست چهارمحال و بختیاری در اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۶۵۰ هکتار از این مناطق عملیاتی شده که این استان رتبه نخست کشور را کسب است.
حمید غفاری در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری که به‌میزبانی کارخانه سیمان شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون زمین مورد نیاز متقاضیان ‍در ۲۴ شهرک و نواحی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل و فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۰۰ فقره قرارداد با متقاضیان واجد شرایط سرمایه‌گذاری بسته شده است.

غفاری تصریح کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم قرارداد تامین چهار میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ شهرکرد بسته شد.

وی یادآور شد: تامین برق پایدار برای ناحیه‌های صنعتی اردل، بادام سامان، یانچشمه بن و وحدت کیار انجام و ۱۳ هکتار به فضای سبز مجاورت واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری افزوده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ۲ سال اخیر ۵۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی استان انجام شده است.

وی گفت: گرفتن مجوز برای انتقال ۱۰۰ لیتر پساب از تصفیه‌خانه بهرام‌آباد شهرستان شهرکرد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری شده است.

غفاری تاکید کرد: در ۲ سال اخیر ۲۴۱ دوره آموزشی ویژه واحدهای صنعتی با حضور ۶ هزار نفر برگزار شد.

وی افزود: در این مدت از ۱۱ پایان‌نامه دکتری و کارشناسی‌ارشد حمایت و زمینه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتی فراهم شد.

غفاری تصریح کرد: تامین زیرساخت‌ها برای افزایش سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین وظیفه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی به‌شمار می‌رود.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

پریسا مصیبی - چهلرمحال و بختیاری

 

کدخبر: 924967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟