کارگروه تخصصی شورای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی تشکیل جلسه داد

 

به گزارش رکنا از هشترود؛   مدیر  آموزش و پرورش نظرکهریزی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی در خصوص ثبت نام دانش آموزان و ثبت سفارش کتب درسی گفت: ثبت نام دانش آموزان یکی از مهم ترین ماموریت های آموزش و پرورش است که در صدد هستیم در اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون ثبت نام و کتب درسی نباشد.

زیداله رضایی  در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف پروژه مهر اشاره داشت و افزود: پروژه مهر یکی از مهم ترین کار آموزش و پرورش است و هدف اصلی این پروژه، خلق مدرسه ای شاداب و مهری ماندگار و پویا برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی به کنگره ملی ده هزار شهید استان نیز اشاره داشت و افزود: امنیت و آسایش امروز خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم که باید تبیین و تبلیغ در این راستا به خوبی انجام گردد.

وی درخصوص برگزاری یادواره شهدا در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی گفت: همه وظیفه داریم باشکوه ترین برنامه را برای بزرگداشت شهدا انجام دهیم و با کار جهادی و انقلابی در این راستا حرکت نماییم.

رضایی دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی گفت: کارگروه تخصصی با اهداف نیازسنجی، بررسی موضوعات قابل طرح در شورای آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات ارزنده اعضا کارگروه می تواند راهگشای مسائل تعلیم و تربیت باشد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 924966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟