توزیع دو هزار پرس غذای گرم در موکب پتروشیمی ایلام

به گزارش رکنا از ایلام : علیرضامعراجی مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام، درحاشیه بازدید از موکب این شرکت در محل ورودی شهرستان چوار در ایلام گفت:با توجه به آغاز همایش بزرگ اربعین حسینی و افزایش موج تردد زائران ابا عبدالله(ع) در محورهای مواصلاتی استان ایلام مخصوصا شهرستان چوار، شرکت پتروشیمی ایلام اقدام به برپایی موکب جهت خدمات رسانی به این عزیزان نموده است.

وی افزود:  این موکب از اواخر مرداد ماه همزمان با ابتدای ماه صفر فعالیت خود را آغازکرده و تاکنون این خدمات رسانی ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام ادامه داد: روزانه  تعداد دوهزار پرس غذا ی گرم در دو وعده نهار و شام و  همچنین تعداد ۷٠٠ساندویچ در وعده صبحانه در این موکب بین زائران توزیع خواهد شد. 

معراجی خاطر نشان کرد: همچنین  درموکب پتروشیمی ایلام به صورت ۲۴ساعته بین زائران گرامی آب سرد،چایی و شربت توزیع خواهد شد.

  این مقام مسئول با اشاره به اینکه  محل اسکان موقت هم برای آقایان هم برای خانم‌ها و نمازخانه در موکب جهت استفاده زائران گرامی تعبیه شده است، افزود: همچنین در صورت نیاز مهمان‌سرای شرکت پتروشیمی ایلام در حد ظرفیت آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی ایلام با تاکید براینکه،یکی از مهترین خدمات این موکب به زوار ارائه مکانیکی سیار رایگان خودرویی است،تصریح کرد:شرکت پتروشیمی ایلام هرساله در موکب خود جهت زائران کوچک حسینی نیز بسته های فرهنگی تدارک دیده که در اربعین سال جاری این خدمت با ارائه بسته فرهنگی شامل اسباب‌بازی، و تعدادی وسیله مورد نیاز کودکان انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت:نیروهای پتروشیمی ایلام به صورت داوطلبانه تا هنگامی که مسئولین استان پایان بازگشت زوار را اعلام کنند به زائران عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 924851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟