با احداث پنل های خورشیدی، مصرف کننده، تولید کننده می شود / خودروهای عملیات برق در حکم اورژانس است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مهندس مهرداد دادخواه پس از تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به زیرساخت‌های شرکت توزیع برق اصفهان اشاره کرد و گفت : به حمدالله با یاری خداوند و تلاش همکاران ۱۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف بهینه‌سازی شده است و ۶۰  کیلومتر از شبکه‌ها تبدیل به کابل خود نگهدار گردیده است.

 وی در ادامه افزود:  ۲۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز با هزینه بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان هزینه احداث گردید .

 وی عنوان کرد:  با ایجاد زیر ساخت‌های انجام شده توانستیم ۲۰ هزار انشعاب را در اختیار مشترکین جدید  قرار داده و رضایتمندی ایشان را ایجاد نماییم.

مدیر عامل و رئیس هیات مدیره در خصوص کاهش تلفات و افت ولتاژ بیان کرد:  کاهش تلفات در شهر اصفهان نزدیک به۶ درصد می‌باشد که این عدد به استانداردهای جهانی بسیار نزدیک است.

وی در خصوص افت ولتاژ نیز اعلام کرد:  احداث ترانسفورماتورها با ظرفیت‌های مختلف موجب شده از افت ولتاژ پیشگیری شود.

وی در خصوص نو آوری‌ها و هوشمندسازی شبکه عنوان کرد : با  اجرایی شدن نرم‌افزار سپاد مانیتورینگ کامل شبکه محقق شده و امروز بدون نیاز به گزارش مشترکان همکاران در شرکت متوجه تغییرات شبکه خواهند شد.

مهندس دادخواه در خصوص نصب پنل‌های خورشیدی عنوان کرد: این طرح  در دولت سیزدهم مورد توجه ویژه ای قرار گرفته و تولید برق بدون کربن و همچنین تولید این انرژی به صورت پراکنده از برنامه های اصلی این دولت می باشد

وی خاطرنشان کرد : ۳۰۰ پنل خورشیدی در اصفهان نصب شده و دولت اقدامات ویژه ای را برای افرادی کم درآمد در نظر گرفته و در حال اجرایی شدن می باشد  و برخی از سازمان‌ها نیز  اقبال خوبی از این طرح داشته اند ؛ از جمله شهرداری اصفهان که ایجاد شهر خورشیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل‌های خورشیدی اشاره کرد و گفت: با احداث پنل های خورشیدی مصرف کننده ؛ تولید کننده می شود.

مهندس دادخواه تصریح کرد :  با احداث و نصب پنل‌های خورشیدی می‌توان پس از ۴ تا ۵ سال به سودآوری دست پیدا کرد .

مدیر عامل شرکت تاکید کرد: شهروندان عزیز باید نگاهشان را به خودروهای عملیات شرکت توزیع برق تغییر دهند چرا که این خودروها مثل خودروهای اورژانس باید به موقع در محل حاضر شوند و ممکن است با کوچکترین اشکال در برق رسانی جان بیماری به خطر بیفتد .

مهندس دادخواه به درگاه‌های ارتباطی شرکت اشاره و عنوان نمود : شهروندان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات  در حوادث و اتفاقات با شماره ۱۲۱ و خدمات برق رسانی با ۱۵۲۱ و مشاوره های مدیریت مصرف در تعرفه های مختلف با شماره ۳۴۱۲۱۱۰۰ تماس حاصل نمایند .

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان خاطرنشان کرد : در سال ۹۲ و ۹۳  میزان خاموشی به ازای هر مشترک ۸۵۰ دقیقه در سال بوده در حالی که اکنون با تلاش شبانه روزی این عدد به ۹۵ دقیقه به ازای هر مشترک در سال رسیده است که یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت بوده است .

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 924350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟