تجلیل از آزادگان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس در شهرستان هشترود

 به گزارش رکنا از هشترود؛ فرماندار هشترود دراین مراسم با اشاره به غیرت و جوانمردی و صبرو فداکاری آزادگان عزیز گفت: آزادگان ایثارگر درطول اسارت در زندانهای عراق شکنجه های زیاد  و طاقت فرسا کشیده اند اما هیچ وقت از ارزشهای دفاع مقدس وآرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی دست برنداشته و عزت خود را دربرابر بعثی های عراق حفظ کردند.

وی افزود: آنروز آزادگان ،مظلومانه اسیر وگرفتار نیروهای بعثی عراق بودند و به لطف خدا باصبر و مقاومت طعم آزادی راچشیدند  ولی امروز ما به دلایل گوناگون اسیر نفس خویش بوده و هستیم و باید تلاش کنیم تا ازبند گرفتاریهای روزگار نجات یافته ورستگار شویم.

پاشایی در ادامه بابیان اینکه نباید رشادت‌ها و فداکاریهای آزادگان عزیز ازیاد برود گفت: وظیفه ماست تا همیشه درکنار این عزیزان بوده و در راستای حل مشکلات آنان گامهای اساسی برداریم.

وی خاطرنشان کرد خانواده های محترم آزادگان عزیز  مثل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همیشه نسبت به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و با کمترین امکانات به خاطر رضای خدا زندگی کرده و هیچ گونه چشم‌داشت و توقعی نداشتند.

لازم به ذکر است درپایان مراسم از آزادگان سرافراز هشترود با حضور فرماندار هشترود وجمعی از مسئولین محلی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل  و قدردانی شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 920267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟