انتشار آگهی برگزاری مزایده کارخانه پارسیلون در روزنامه‌های سراسری و محلی / پارسیلون آماده واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش رکنا از  لرستان؛ فرهاد زیویار صبح پنج‌شنبه در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان ضمن تبریک ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به مهین گفت: شرکت پارسیلون که طی سال‌ها مشکلات حقوقی و مسائل متعددی داشت و طی دوسال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته حسابرسی ویژه پارسیلون به اتمام رسید و میزان بدهی و دارایی این مجموعه مشخص شد و هم‌اینک آماده واگذاری به بخش  خصوصی است. 

زیویار گفت: آگهی برگزاری مزایده شرکت پارسیلون پس از طی مراحل قانونی، برای واگذاری به بخش خصوصی برای احیا و توسعه این مجموعه صنعتی در روزنامه‌های سراسری و محلی منتشر شده است.

استاندار لرستان با دعوت از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در سراسر کشور برای شرکت در این مزایده گفت: شرکت پارسیلون  یکی از سرمایه‌های اساسی در استان و کشور است.

وی به اهمیت نقش اصحاب رسانه در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های رسانه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران در همه بخش‌ها موثر است. 

استاندار لرستان هدف کارگروه تسهیل را بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و مجموعه‌های تولیدی و اشتغال استان عنوان کرد و افزود: با همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط ۱۰ دستور کار عنوان شده در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت. 

️ این جلسه به ریاست فرهاد زیویار، استاندار لرستان و با حضور سیروس ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، بهمن جعفری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، محمدحسین جناب، مدیر کل جذب، سرمایه‌گذاری و اشتغال لرستان، غلامحسن کریمی، مدیر امور شعب بانک ملی استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران واحد‌های صنعتی در محل سالن جلسات شماره ۲ استانداری لرستان برگزار شد.

️ در این جلسه براساس پیشنهادات و مصوبات کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، ده موضوع مربوط به واحد‌های مدعو در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 920155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟