چتر پوشش بیمه سلامت برای درمان پیشرفته بیماران 
عقد قرارداد بیمه سلامت با مرکز پت اسکن

به گزارش رکنا از اصفهان؛ دکتر محمد حسین صفاری مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در این خصوص  گفت: با توجه به رویکرد حمایتی بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج،  انعقاد قرارداد بیمه سلامت با این مرکز پت اسکن از ابتدای مردادماه ۱۴۰۲، انجام شد.

وی افزود:با انعقاد قرارداد بیمه سلامت با مرکز پت اسکن بیمارستان فارابی اصفهان، تمام بیماران صعب العلاج تحت پوشش سازمان بیمه سلامت‌، مشمول حدود ۶۰ درصد هزینه کل درمان می‌شوند.

 بیمه سلامت1به این صورت که انجام یک پت اسکن کامل تمام بدن، بدون حمایت بیمه حدودا بیش از ۸ میلیون تومان هزینه دارد که بیماران سرطانی تحت پوشش بیمه سلامت حداکثر ۳میلیون تومان برای انجام پت اسکن تمام بدن، در این مرکز باید پرداخت کنند.

صفاری گفت: این قرارداد از محل منابع صندوق حمایت ازبیماران خاص و صعب‌العلاج، تامین مالی می شود. و هر بیمار سرطانی تحت پوشش بیمه سلامت یکبار در سال می تواند از این تخفیف  بهره مند شود. برای بهره مندی از این تخفیف حتما باید بیمار در سامانه نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشک معالج نشان دار شود.

مدیر کل بیمه سلامت استان  با در خواست از مسئولین مرکز پت اسکن بیمارستان فارابی  جهت به حداقل رساندن صف انتظار بیماران برای انجام این روش تصویربرداری، تاکید کرد : بیماران سرطانی تحت پوشش بیمه سلامت چنانچه هرگونه نارضایتی و یا تخلفی در اجرای تخفیف قرارداد مذکور مشاهده کردند می توانند شکایت خود را در "سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت به آدرسhttp://Shekayat.ihio.gov.ir" ثبت کنند. و مطمئن باشند که در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

پت اسکنگفتنی است مرکز پت اسکن بیمارستان فارابی اصفهان، تنها واحد پت اسکن مرکز کشور هست و افتتاح آن و نیز انعقاد قرارداد آن با بیمه سلامت کمک بسیار زیادی برای درمان  بیماران سرطانی استان اصفهان و سایر استان‌های همجوار می باشد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 919517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟