پرداخت ۴۵ میلیارد تومان کمک موردی مددجویان

به گزارش رکنا ازقزوین، محمد صیادی بیان کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات بسیاری صورت می گیرد تا بتوانیم گره ای گره های نیازمندان و محرومان را برداریم.

وی ادامه داد: یکی از این خدمات که شاید بسایر کوچک دیده شود، کمک های موردی است که طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان به ۹ هزار و ۱۲۱ نفر از نیازمندان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: بخشی از این کمک موردی در ملاقات حضوری مدیرکل، بخشی در مراجعه نیازمندان به کمیته امداد و بخشی هم در سفرهای مدیرکل به شهرهای مختلف و دیدار مردمی به نیازمندان اهداء شده است.

وی افزود: در پایان سه ماهه نخست سال جاری تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین ۳۱ هزار و ۷۹ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۹ هزار و ۶۵۸ نفر بوده است که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار خانوار در مناطق شهری و بیش از ۲۹ هزار خانوار در مناطق روستایی زندگی می کنند.

صیادی عنوان کرد: از مجموع ۵۹ هزار و ۶۵۸ نفر مددجوی تحت حمایت ۱۷ هزار و ۲۱۵ خانوار را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند که چهار هزار و ۸۱ خانوار را زنان مطلقه تشکیل می دهند و ۱۱ هزار و ۲۴۹ خانوار به دلیل فوت سرپرست خانوار تحت حمایت هستند.

وی تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را به نیازمندان و محرومان از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند که کمک های آنها براساس نیتی که اعلام می کنند برای نیازمندان صرف می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک های اعطایی مردم در همان منطقه و براساس نیتی که برای مشکل نیازمندان اعلام کرده اند، هزینه می شود.

منبع:روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی

لیلابیگدلی/قزوین

کدخبر: 919214 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟