مشکل ۱۰ ساله پرداخت عوارضی غیرفعال محمدیه و مهرگان حل شد

به گزارش رکنا ازقزوین، حسین رجبی در خصوص خاموشی دوربین عوارضی اظهارکرد: مردم این مناطق برای اشتغال و امورات روزانه مکرراً به شهر قزوین مراجعت می‌کنند، اما کوتاهی دستگاه‌های متولی در انتقال محل استقرار دوربین‌های موصوف و پرداخت کامل عوارض آزادراه سال‌ها موجب نارضایتی این شهروندان شده بود.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان قزوین ، محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض الکترونیکی باید جابجا و به بعد از شهرک صنعتی کاسپین منتقل می‌شد که نظارت بر اجرای آن به دادستان استان محول شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه بیان کرد: دادستانی قزوین در راستای احیای حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق مردم بخش محمدیه و شهرک مهرگان، در مکاتباتی با دستگاه‌های متولی خواستار جابجایی محل استقرار دوربین‌های اخذ عوارض آزادراه «قزوین- کرج» و یا خاموش شدن دوربین‌ها شد، که در نتیجه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به خاموش کردن این دوربین‌ها اقدام کرد.

رجبی همچنین اعلام کرد: در بازدید سرزده اطمینان حاصل شد، که با قطع برق دوربین‌ها در این مسیر از مردم شهر محمدیه، ناحیه شهری مهرگان هیچ عوارضی دریافت نمی‌شود.

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 904879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟