دستبند قانون بردستان اراذل و اوباش لاهیجان

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ حمید محمدی‌نسب ، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح با استفاده از سلاح گرم و سرد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان توسط تعدادی اراذل و اوباش که منجر به مصدومیت 2 نفر شده بود، پیگیری موضوع را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی، 3 متهم این پرونده و مخفیگاه آنها شناسایی شد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند. 

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان 29، 36 و 38 ساله در کمتر از 8 ساعت و کشف یک قبضه سلاح شکاری و 5 قبضه سلاح سرد خبر داد و با اشاره به اینکه علت درگیری اختلافات شخصی بوده، بیان داشت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ محمدی نسب همچنین تصریح کرد: طبق گزارش دریافتی 2 مجروح این نزاع به بیمارستان منتقل و پس از مداوا ترخیص شدند.

وی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، اذعان داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت جامعه را به خطر بی‌اندازد.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 918557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟