کشف823میلیارد ریالی انواع کالای احتکاری در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور شناسایی انبارهای دپوی کالاهای احتکاری و برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم طرح ویژه ای در تیر ماه سال جاری به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح از 112 واحد صنفی و انبار بازدید بعمل آمد که در نهایت از یک واحد صنفی و 9 انبار انواع کال شامل شکر، روغن و انواع لوازم خانگی احتکارشده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 823 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا یک واحد صنفی و 9 انبار پلمب و 10 فرد متخلف نیز دستگیر و به همراه پرونده‌ به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار علینقیان پور یکی از اقدامات اساسی در خصوص تحقق شعار مهار تورم که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده را مبارزه جدی و قاطعانه با محتکران کالاهای مورد نیاز و مایحتاج عمومی جامعه عنوان و برخورد قاطعانه با این گونه افراد سودجو و فرصت طلب که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند تا در موقع خود با قیمت بالاتر به فروش برسانند را از اولویت های پلیس برشمرد و از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار و قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 به کارشناسان پلیس اطلاع دهند.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 916232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟