کلاهبردار 530 میلیاردی در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: در پی اعلام شکایت مدیرعامل یک شرکت تجاری واقع در شهرستان آران و بیدگل مبنی بر کلاهبرداری 530 میلیاردی و برداشت غیرقانونی از حساب وی در شرکت، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از کارمندان شرکت که به حساب ها و اسناد مالی و چک های بانکی دسترسی کامل داشته است، از اعتماد مدیر عامل سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت اسناد بانکی، تعداد قابل توجهی چک و مهر شرکت و نمونه امضا صاحب شرکت کرده و در اولین اقدام، سه فقره چک به ارزش 530 میلیارد ریال را نگارش و نسبت به وصول چک ها اقدام می کند.

وی افزود: اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه داشت و در نهایت متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در تحقیقات پلیس متهم به کلاهبرداری 530 میلیارد ریالی با همدستی 7 نفر دیگر اعتراف کرد.

سردار علینقیان پور با اشاره به بازگرداندن وجوه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته گفت: در عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس 7 متهم دیگر نیز دستگیر شدند و در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 911295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟