توجه دهیاران به حوزه های فرهنگی روستا ها  بیشتر باشد

 

به گزارش رکنا از هشترود؛ حجت الاسلام حسن جعفریان در جلسه دهیاران با بیان اینکه  روستاها  نقش موثری در اقتصاد داشته باشند افزود : دهیاران  در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تشویق مردم به ماندن در روستاها نقش موثری ایفا کنند.

وی ادامه داد : مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای شهرستان می بایست در بازنگری طرح هادی توسط ادارات متولی  مورد توجه قرار گیرد. 

جاده هشترود _ قره چمن به زودی آسفالت می شود

ابوالفضل پاشایی فرماندار شهرستان هشترود هم از آسفالت ریزی جاده هشترود قره چمن  و باقی مانده جاده هشترود مراغه در طول چند روز آینده خبر داد.

وی گفت : جاده آتش بیگ هم که مسیر بیش از ۳۰ روستا است در حال تخریب شدن است و آسفالت این جاده در ردیف بودجه نبود اما خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام شد  در ردیف بودجه قرار گرفت و تا یکماه آینده این جاده شریانی شهرستان  نیز آسفالت ریزی خواهد شد.

فرماندار هشترود در ادامه  بر شناساندن پتانسیل و استعداد های این شهرستان تاکید نمود و گفت:  هر روستا یک پتانسیل علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و عمرانی دارد که استعداد یابی خواهد شد.

پاشایی متذکر شد  : اولویت پرداخت تسهیلات بانکی با سرمایه گذاران  بومی و جوانان جویای کار خود شهرستان و  روستاهای تابعه  است ولی با سرمایه گذارانی که از دیگر مناطق کشور هم که  قصد سرمایه گذاری در شهرستان هشترود را دارند نیز همکاری صمیمانه خواهیم داشت و هر چه در توان داریم در جهت پیشرفت وعمران منطقه انجام می دهیم تا انشالله با یاری خدا و کمک و همدلی مسئولین و مردم  شاهد شکوفایی و رشد شهرستان هشترود باشیم.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

کدخبر: 908542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟