فرمانداران و شهرداران استان نسبت به افتتاح بازارچه‌های محلی اهتمام داشته باشند

به گزارش رکنا از لرستان؛ ولی‌پور عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب خرم‌آباد و بازارچه کوثر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه سال گذشته به نیت از شهدای زن استان در ۱۱ شهرستان لرستان، ۱۱ بوستان به نام بوستان کوثر افتتاح شد، این انتظار را از فرمانداری‌ها و شهرداری‌ های استان داریم براساس تاکید استاندار محترم در سال ۱۴۰۲ نیز شاهد افتتاح ۱۱ بازارچه کوثر به نیت از شهدای زن استان لرستان باشیم. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب و این بازارچه با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان، سازمان مشاغل شهری شهرداری خرم‌‌آباد، شورای شهر و شهرداری افتتاح شده است، عنوان کرد: پایان هفته حجاب و عفاف پایانی برای این نمایشگاه نیست؛ بلکه شروعی بر یک فعالیت در حوزه بانوان است.

وی گفت: پس از پایان هفته عفاف و حجاب، بازارچه که ۲۴ غرفه دارد به‌طور دائمی با حضور بانوان توانمند هم‌استانی آغاز به‌کار خواهد کرد و مجموعه توانمندی‌ها و محصولات بانوان به شکل عرضه مستقیم از تولید به مصرف در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

ولی‌پور ابراز امیدواری کرد با توجه به مناسب بود فضا و اختلاف قیمتی که در مناطق مختلف شهر وجود دارد این بازارچه بتواند قیمت‌های کالاهای عرضه شده را در حد مناسبی نگه دارد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 908534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟