اجرای طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه متخلف در شهرستان " میانه"

 به گزارش رکنا از هشترود؛  سرهنگ" حسن رفیعی" اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح امنیت محله محور را بصورت محسوس و نامحسوس با محوریت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در 12 ساعت گذشته اجرا کردند.

وی افزود: این طرح ضربتی با حضور تیم های گشت پلیس اجرایی شد که در همین رابطه تعداد 26 دستگاه موتورسیکلت و 8 دستگاه خودرو متخلف بعلت عدم رعایت و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه صرف استفاده از قوه قهریه در برخورد نتیجه بخش نخواهد بود، تاکید کرد: این امر نیازمند آموزش و فرهنگ سازی بوده و می طلبد تمامی سازمان های متولی امر در راستای آموزش و فرهنگ سازی اقدام نمایند.

سرهنگ  " رفیعی" ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: اجرای این قبیل طرح ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 908080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟