اجرای پروژه‌های «طرح میثاق» مشکل تامین اعتبار نخواهد داشت

به گزارش رکنا از گیلان، محسن سماکچی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در جلسه صحن علنی شورای اسلامی که با حضور شهردار رشت و با محوریت بررسی آغاز فرآیند اجرای طرح میثاق برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان یک شهروند باید عرض کنم رشت مظلوم چندین سال است که اجرای هیچ پروژه‌ای را به خود ندیده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: اگر امروز پروژه‌های طرح میثاق روی میز اعضای شورای اسلامی شهر رشت قرار دارد این امر از جسارت و بزرگی شهردار جوان ما نشأت می‌گیرد که دو سه ماه قبل از ورود به شهرداری و کسب رأی اعتماد به دنبال اقدامات عمرانی بود.

سماکچی با تاکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی باید یکدل و یکصدا با شهردار رشت جهت اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ همراه باشند گفت: نباید جلوی کارهای بزرگ را گرفت و واقعا از جسارت شهردار رشت قدردانی میکنم و به کار عمرانی وی و تیم مدیریتی شان ایمان دارم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه تا به امروز نمایندگان رشت برای این شهر پای کار نبودند ابراز داشت: در تمام شهرهای بزرگ منابع اجرای رینگ شهری را از اعتبارات ملی تامین کرده‌اند اما متاسفانه بابت اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری شهر رشت تاکنون حتی هزار تومان برای این شهر مظلوم اختصاص نیافته است.

سماکچی اعتبار اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری را چهار هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: امیدوارم شهردار رشت سرعت کار اجرای پروژه‌های طرح میثاق را از همین ابتدا افزایش دهد و معتقدم هرگونه سنگ‌اندازی در اقدامات شهرداری خیانت به شهر و مردم رشت است.

وی صبوری مردم برای اجرای پروژه‌های ترافیکی را یک اصل مهم دانست و عنوان کرد: اگر تا به امروز کار بزرگی در رشت انجام نشده به خاطر عدم همراهی دستگاه‌ها بوده است اما خوشبختانه امروز این همراهی و حمایت وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت از افزایش ظرفیت آسفالت سطح شهر با کمک سازمان عمران شهرداری خبر داد و بیان داشت: امروز ما نیازی به پشت میز نشستن نداریم از طرفی شهردار رشت مدیری سالم و توانمند و واقعا جهادی است و آمده تا کارهای بزرگی را در شهر رشت انجام بدهد به همین خاطر ما باید با قدرت از ایشان حمایت کنیم.

مرجان گودرزی /گیلان

منبع :روابط عمومی شهرداری رشت 

کدخبر: 905348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟