آخرین جزئیات از مسکن ملی اردبیل / 100 هکتار زمین در مرحله اول تامین شد

به گزارش رکنا از اردبیل؛ حسین‌زاده اظهار کرد: تمام زیرساخت‌های لازم از قبیل آب ، برق ، گاز و زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی طرح مسکن ملی فراهم شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان بوده چرا که این طرح تقاضا محور است و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.

وی به ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۳ نفر در شهر اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند که  ۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین این افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: بعد از طی مراحل متعدد پالایش، در مجموع ۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کرده که از این تعداد پنج هزار و ۶۴۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

 حسین زاده به ثبت‌نام متقاضیان مجرد اعم از زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۲۳ سال اشاره کرد و گفت: با اخذ تعهد مبنی بر متأهل بودن در زمان تحویل، ثبت‌نام از متقاضیان انجام شده و واگذاری‌ها به سرعت انجام می‌شود.

در استان اردبیل در قالب جهش تولید مسکن ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که در مرحله اول ساخت ۵ هزار واحد از آن آغاز شده است.

کدخبر: 843115 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟