10 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی روانه زندان شدند

به گزارش رکنا ازقزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در تشریح این خبر گفت: این ارازل و اوباش در دو گروه و به دفعات و با انواع سلاح سرد و گرم منازعات خیابانی انجام می دادند و با ایراد ضرب و جرح نسبت به یکدیگر باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده و نظم و امنیت عمومی را مختل می کردند.

وی افزود: این متهمان با انتشار ویدئوهای متعدد در فضای مجازی همدیگر را با الفاظ دون از شان و عفت عمومی تهدید کرده و به نزاع دعوت می کردند و با هم درگیر می شدند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: با تشکیل پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان؛ دستورات قضایی لازم برای شناسایی این ارازل و اوباش صادر و در کمترین زمان توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

حجت الاسلام تقی زاده اعلام داشت: این متهمان پس از دستگیری و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و قطعاً در کیفرخواست صادره به دلیل سوابق متعدد کیفری برخی از آنها، اشد مجازات از دادگاه رسیدگی کننده تقاضا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی نسبت به حفظ نظم و تامین امنیت عمومی حساسیت ویژه دارد و بدون شک فضای امن جامعه را برای مخلان آن ناامن خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد عده‌ ای ارازل و اوباش با اقدامات خود آسایش مردم را مختل کنند و قطعاً برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت، بدون اغماض و بازدارنده خواهد بود.

 

منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین
لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

کدخبر: 901131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟