پاسخگویی به ۲۷۰ تماس همزمان در مواقع بحرانی برق

به گزارش رکنا از همدان،  ایرج افشار صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت واحد دیسپاچینگ و فوریت‌های برق استان همدان اظهار کرد: کار ما در دو بخش تعریف می‌شود که یکی از طریق سیستم کانتکت سنتر (Contact Center)  در حوزه پاسخگویی آنلاین و تکریم بیشتر ارباب رجوع و مشترکین است.

وی استفاده از سیستم کنتاکت سنتر برای یکپارچه‌سازی و حرکت شرکت در راستای سیاست‌های دولت در حوزه پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع و مشترکین را مهم برشمرد و گفت: ارائه راهنمایی و مشاوره به مشترکین، ارتقای سطح کیفیت پشتیبانی خدمات و افزایش اطلاعات مشترکین از خدمات شرکت، افزایش میزان رضایت‌مندی مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها از دیگر مزیت‌های این سیستم است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت برق همدان بیان کرد: با توجه به اینکه این سیستم دارای تلفن پاسخگوست توزیع اتوماتیک تماس‌ها، نشانگر مشخصات تماس گیرنده، صندوق صوتی، قابلیت ارسال پیامک، پست الکترونیکی، ارتباط با مشترکین حساس با ارسال پیامک، جمع‌آوری شکایات و پیشنهادات مردمی، اعلام میزان مصرف مشترک با ورود اطلاعات مشترک، اعلام میزان بدهی مشترکین با ارتباط سامانه billing و چندین قابلیت دیگر از توانایی‌های آن است که به تدریج و بر اساس نیاز از هر کدام از موارد استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کار در حوزه سیستم کنتاکت سنتر (Contact Center) با ۹ خط E1 پیش می‌رود، افزود: این خطوط می‌توانند به صورت همزمان به ۲۷۰ مورد درخواست پاسخگو باشند که پیگیری اضافه شدن دو خط E1 برای امسال هستیم که در این شرایط تعداد خطوط به ۱۱ مورد می‌رسد و می‌توان به ۳۳۰ تماس همزمان پاسخگو بود.

افشار با اشاره به اینکه هر خط E1 می‌تواند همزمان پاسخگوی ۳۰ مشترک به صورت هوشمند باشد، گفت: در هر شهرستان‌ یک خط E1 فعال است که می‌تواند به صورت همزمان ۳۰ تماس را دریافت و مدیریت کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مواقع بحرانی می‌توان پاسخگوی نیاز ۲۷۰ تماس به صورت همزمان در استان بود، گفت: از طریق این خطوط خاموشی معابر و منازل در مواقع بحرانی به صورت ۲۴ ساعته گردآوری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع نیروی برق همدان یادآور شد: در هر شیفت کاری ۲۳ نفر از همکاران در استان پاسخگوی سئوالات مشترکین هستند و سیستم کنتاکت سنتر می‌تواند پاسخگویی به موقع به ۲۷۰ مورد درخواست ثبت شده در سامانه را داشته باشد.

وی فعالیت اپلیکیشن برق من را در حوزه فوریت‌های برق مهم دانست و افزود: از میان ۸۱۰ هزار مشترکین برق در استان ۳۵ درصد زیر پوشش اپلیکیشن «برق من» هستند که از طریق این برنامه هر خدماتی به صورت آنلاین به افراد ارائه می‌شود.

افشار با بیان اینکه درخواست‌های مشترکین بعد از ثبت در اپلیکیشن «برق من» توسط اپراتور ثبت و به تکنسین مربوطه ارسال می‌شود، ادامه داد: افراد اگر از طریق اپلیکیشن «برق من» درخواست خود را ثبت کنند سیستم یک گام جلوتر می‌افتد و به جای اینکه اپراتور روی آن تحلیل انجام دهد، چون اطلاعات توسط مشترک ثبت شده، یک مرحله جلو رفته و به کارشناس مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی از مشترکین برق خواست اپلیکیشن «برق من» را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند و گفت: با این اقدام می‌توان هنگام بحران و کسب اطلاعات شماره پیگیری را دریافت کرد و هم یک مرحله جلوتر با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفت و به جواب رسید.

 

کدخبر: 900861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟