7 زخمی در 3 حادثه رانندگی در کرمانشاه

به گزارش رکنا، محمدباقر محمدی در گفت وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت مبنی بر واژگونی خودرو سراتو در محور میانراهان به سمت گردنه مله ماس روستای جبار آباد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم نجاتگران‌ پایگاه امداد و نجات مله ماس شعبه سنقروکلیایی به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک های اولیه، دو مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در ساعت ۲۰:۰۰ سه شنبه ۲۳ خردادماه، طی تماس تلفنی مرکز اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این استان خبری مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری ساینا با پیکان در محور روانسر _ پاوه روستای ده لیلی اعلام شد.

محمدی ادامه داد: بلافاصله تیم نجاتگران‌ پایگاه امداد و نجات جمعیت شهید چمران شعبه روانسر به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی اولیه ۲ نفر را رها سازی، و ۱ نفر را به مرکز درمانی انتقال دادند.

وی در ادامه گفت: طی تماس تلفنی مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این استان خبری مبنی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس با ساینا در محور کرمانشاه به روانسر روستای حسن آباد اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: بلافاصله نجاتگران‌ پایگاه امداد و نجات شهید چمران شعبه روانسر به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک های اولیه ۲ مصدوم را به عوامل فوریت های پزشکی تحویل و ۱ نفر را به مرکز درمانی انتقال دادند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

کدخبر: 900635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟