روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد حائز رتبه برتر استانی شد
به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری در طرح ارزیابی عملکرد روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه برتر شد.به گزارش وبدا، آیین نکوداشت روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری با شعار "روابط عمومی، ترویج گفتگو، امیدآفرینی" با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
در این آیین بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی شورای مرکز روابط عمومی‌های استان، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان رتبه برتر بین سایر دستگاه های اجرایی معرفی گردید.
در متن لوح تقدیر غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به سید علی درخشان روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان در پی این موفقیت آمده است: کسب این رتبه شکوهمند که با هم افزایی و هم اندیشی برای توسعه ارتباط انسانی، فضایی سالم جهت اطلاع رسانی وسیع و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و سازمان فراهم می نماید، را تبریک عرض می نماییم.
در ادامه اضافه می شود: امید است در ظل توجهات ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره پشتیبان و پشتوانه ای در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید و کماکان با ارتباط موثر در سامان دادن امور روابط عمومی سازمان پایدار و نقش آفرین باشید.
همچنین در آیین نکوداشت روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری، از اعضای سابق شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی شد.
بر این اساس با اهدای لوح تقدیر از سوی غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری از سید علی درخشان روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان، به منظور نقش محوری در پیشبرد اهداف، زحمات بی دریغ در حوزه اجرایی و نظارتی، تلاش سازنده در پویای هر چه بیشتر روابط عمومی ها و انعکاس مطلوب تر خدمات رسانی دستگاه ها در مدت تصدی دوره شورای مرکزی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری تجلیل گردید.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 895880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟