محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است

به گزارش رکنا ازقزوین،  غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش الموت شرقی که با حضور رحیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستان در معلم‌کلایه برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: در زمان فتح و آزادسازی خرمشهر همه مردم و مسئولین در کنار هم قرار گرفتند تا پیروزی محقق شد، فتح خرمشهر به نظر بعید می‌آمد به طوری که صدام می‌گفت اگر خرمشهر را فتح کنید کلید بصره را به شما می‌دهم اما به فضل خداوند با رهبری امام خمینی(ره) و در میدان بودن مردم، حماسه فتح خرمشهر رقم خورد.

photo_2023-05-26_03-03-53

 وی افزود: امروز خرمشهرهای دیگری وجود دارد که باید فتح شوند و مردم و مسئولین باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا بتوانند مشکلات و مسائل مختلف را برطرف کنند.

  اسلامی‌صدر گفت: به منظور حل مشکلات موجود در بخش‌های مختلف شهرستان قرارگاه عمرانی محرومیت‌زدایی به زودی فعال می‌شود و طرح‌های عمرانی کلید خواهد خورد ‌که بخشی از آن طرح‌ها مختص بخش‌های الموت شرقی و غربی است.

  سرپرست فرمانداری قزوین تأکید کرد: از نظر حاکمیت همه مردم یکسان هستند و باید در شرایط برابری قرار داشته باشند و محرومیت زدایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است که از همین رو مدیریت استان و شهرستان به مناطق محروم و محرومیت زدایی از آن‌ها توجه ویژه دارد.

منبع:روابط عمومی فرمانداری

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 895675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟