اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان چاراویماق با موضوع" اوقات فراغت" به ریاست  فرماندارچاراویماق برگزار شد

 به گزارش رکنا از هشترود؛   فرماندار شهرستان چاراویماق در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اهمیت موضوع غنی سازی اوقات فراغت در بین جوانان و نوجوانان گفت: برنامه های اوقات فراغت باید براساس نیازسنجی و علاقه مندی در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود تا اوقاتی پر بار و غنی برای جوانان و نوجوانان بوجود آید.

یاسین توکلی  افزود: باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم هایی گرفته شود که عملیاتی بوده و با روحیه نشاط و جوانی این قشر تاثیرگذار، سازگاری داشته باشد.

 وی تاکید کرد: در مقابل تبلیغات گسترده دنیا باید از جهادتبیین به عنوان حرکتی مدیریت شده و اساسی بهرمند شویم تا نسل جوان و نوجوان در جریان برنامه‌های گسترده و عظیم انقلاب قرار گیرند.

فرماندار چاراویماق  تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با همکاری بیشتر در خصوص اوقات فراغت، ظرفیت ها و امکانات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

 

 

در ادامه فلاحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: این موضوع باید در طول ایام سال مورد توجه باشد اما با توجه به اینکه در فصل تابستان جوانان و نوجوانان اوقات فراغت بیشتری دارند، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار می گیرد.

وی افزود : تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی می باشد.

وی از اعضای ستاد خواست تا برنامه و پیشنهادات خود را در راستای اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان ، به دبیرخانه ستاد ارسال نمایند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 895461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟