اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای محور گردشگری شال-ماجولان-ماسوله

به گزارش رکنا از اردبیل؛ نظری اظهار کرد: این مسیر گردشگری می‌تواند بستر انتقال مسافران و گردشگران را از منطقه زیبای ماسوله به استان اردبیل به ویژه سرعین فراهم کند که بهسازی و مناسب‌سازی این مسیر گردشگری بسیار ضروری و حیاتی است.

وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا در هفته آینده پیگیری‌ها برای تأمین اعتبار مورد نیاز با هدف بهسازی و مناسب‌سازی این مسیر انجام شود تا ۱۲ کیلومتر محور اتصالی از خلخال به ماسوله و محدوده استان گیلان به شکل مناسب فضای ورود گردشگران را مهیا کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: البته قرار شد تا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز در این مسیر از طریق سازمان راهداری تأمین شود تا محور گردشگری شال – ماسوله – ماجولان فرصت حضور گردشگران و مسافران را از این مسیر مهیاتر کنند.

نظری افزود: ۱۲ کیلومتر در محدوده استان اردبیل به ویژه خلخال به سمت ماسوله شرایط بهتری پیدا کرده و امیدواریم در ادامه این مسیر هفت کیلومتر باقیمانده نیز مورد مرمت، بهسازی و آسفالت‌ریزی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارتقای شاخص‌های راه دسترسی مناسب در این مسیر، مقرر شد تا با همکاری شرکت گاز گازرسانی به روستا‌های این مسیر نیز انجام شود تا اهالی این روستا‌ها بتوانند شرایط مناسب زندگی را به ویژه در ایام فصل سرد سال مهیا ببینند.

 

کدخبر: 894380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟