چرخش و تغییر سیاست بین المللی و منطقه ای را از عملیات بیت المقدس داریم

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد النبی برگزار شد، با اشاره به بخشی از دستاوردهای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: از دستاوردهای بزرگ و راهبردی این عملیات بی هدف کردن دشمن بود. به همان دلیل که صدام جنگ را شروع کرد و می خواست خوزستان را به خاک خودش اضافه کند، عملیات بیت المقدس این هدف را از او گرفت و صدام در سال ۶۱ بی هدف و سرگردان شد.

وی افزود: در این مقطع نورانی دفاع مقدس، با عملیات های فتح المبین و طریق القدس توانستیم بخشی از خاکمان را آزاد کنیم و آبادان را از محاصره نجات دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در عملیات فتح المبین بخشی از خاک مان را آزاد کردیم که ظواهر ماجرا بود اما موضوعی که برای طراحان خودمان و دشمن اهمیت داشت و پس از عملیات ها در مقدمه عملیات بیت المقدس شکل گرفت این بود که به دنیا نشان دادیم با وحدت نیروهای مسلح و ارتش مقتدر می توانیم پیروز شویم.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: امروز در کنار هم و با وحدت و باور به آن خرمشهرهای پیش رویی که مقام معظم رهبری امر فرمودند یکی پس از دیگری را با افتخار، فتح می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستاورد دیگر عملیات بیت المقدس این بود که توانستیم جلوه های آیات جهاد الهی را هم خودمان مشاهده کنیم و هم هیمنه پوشالی دشمن را بشکنیم. ظفر، فتح و نصر را در این عملیات دیدیم و قدرت برتر امام راحل و فرزندان ایشان به رخ دشمن کشیده شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امام(ره) به رزمندگان و فاتحان خرمشهر فرمود که "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و در حال حاضر نیز باید گفت خدای آزادی خرمشهر خدای آبرو و اقتدار امروز ملت ایران است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: پس از شهادت سرلشکر حاج احمد کاظمی، سردار دلها به دیوار تکیه زد و اشک از چشمانش جاری بود که گفت ای کاش تیتر روزنامه ها این باشد که "فاتح خرمشهر به ملکوت اعلی پیوست" و لازم است فاتحان خرمشهر و خرمشهرهای پیش رو را تجلیل و تکریم کرده و فراموش شان نکنیم.

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: صف های طولانی دشمنان و مخالفان ملت ایران که به سمت رژیم غاصب اسرائیل در حال حرکت بودند، امروز به سمت ایران اسلامی هدایت شده و این همان وعده الهی است.

وی با بیان اینکه چرخش و تغییر سیاست بین المللی و منطقه ای را از عملیات بیت المقدس داریم، افزود: «نمی ترسیم و با ایمان حرکت می کنیم» از وعده های بیت المقدس بود. دشمن کوچک منطقه در کنار سگ زرد آمریکایی ها طبق فرمایش سردار سلامی، عرض، عمق و عقبه ندارد و اگر خطایی کند یک عملیات بیت المقدس برای آن کافی است.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: سپاه پاسداران امروز در کنار ارتش و نیروهای امنیتی و دفاعی در جدار مرزهای مصنوعی دشمن، قدرت حقیقی خلق کرده و اگر خطایی از آن سر بزند پشیمانش می کنیم. دشمنان در محاسبه و نقشه خود به این نتیجه رسیده اند که شکست هرگز در قاموس ملت ایران وجود ندارد و با تکیه بر همان باورها، راه پیش رو را با قدرت طی می کند.

 

منبع:روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 894112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟