جهاد آبرسانی به همت قرارگاه امام حسن(ع) تنش آبی در روستاهای استان را برطرف می‌کند

به گزارش رکنا از شهرکرد :

غلامعلی حیدری در جمع جهادگران این استان افزود: دولت سیزدهم این باور را دارد که بهترین کارها خدمتگزاری به مردم است و به دنبال چنین تفکری در استان تلاش شده تا با وحدت، هم‌افزایی و تلاش جهادی در رفع محرومیت مناطق مختلف استان گام برداریم.

وی ادامه داد: در همین راستا نه تنها دولتمردان برنامه‌های زیادی برای رفع محرومیت از مناطق مختلف به کار گرفته‌اند بلکه این نگاه تنگ‌نظرانه که در گذشته وجود داشت و اجازه فعالیت عمرانی به نهادهایی نظیر قرارگاه خاتم در استان داده نمی‌شد برطرف شده و اکنون قرارگاه به مباحث عمرانی استان از جمله سدسازی و راهسازی ورود پیدا کرده است.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، اظهار داشت: طرح‌های بیشماری در حوزه آبرسانی، راهسازی، کشاورزی، صنعت، مسکن و طرح‌های محرومیت‌زدایی در دست اجراست.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی در استان، افزود: بسیج سازندگی برکات بسیاری برای کشور داشته و یکی از مهمترین این اقدامات، محرومیت‌زدایی از نقاط دوردست کشور است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جهادگران علاوه بر اینکه در بحران‌های مختلف به کمک دستگاه‌های دولتی می‌شتابند بلکه در قالب اردوهای جهادی پزشکان، مهندسان و نیروهای فرهنگی نقش موثری در محرومیت‌زدایی مناطق ایفا می کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی نه تنها در حوزه‌های عمرانی نقش پررنگی دارند بلکه در گام دوم انقلاب که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است باید در مسائل فرهنگی نیز نقش موثری ایفا کرد.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی از حوزه های جدی کار جهادی است، افزود: دشمن شدیدترین هجمه های خود را متوجه کشور کرده که با کار فرهنگی می توان این برنامه ها را خنثی کرد.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 894012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟