افتتاحیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای اصفهان برگزار شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در نشست افتتاحیه ارزیابی، مهندس سعید محسنی مدیرعامل این شرکت با ابراز خوشحالی از تجدید دوباره ارزیابی مذکور بعد از یک وقفه 3 ساله در دوره بیماری کرونا گفت: حاصل زحمات تمامی همکاران بالاخص ،معاونت طرح و توسعه در بخش خط و پست همین خط و پست هایی است که در اختیار معاونت بهره برداری است و از امروز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مهندس محسنی افزود: نحوه استفاده ،تعمیرات و نگهداری از تجهیزات یاد شده بسیار در افزایش طول عمر تاسیسات برق موثر بوده و شناسایی نقاط ضعف و قوت و قابل بهبود نیز در این قضیه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان در پایان با اعلام این مسئله که مطمئن هستم همکارانم در حوزه بهره برداری و شرکت "اختر برق" تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این ارزیابی نموده اند ابراز امیدواری کرد : ارزیابی جدید همراه با کسب تجربه ،مشخص شدن نقاط ضعف و قوت و بهبود مستمر باشد.

درادامه مهندس اسلامی معاون بهره برداری برق منطقه ای اصفهان طی سخنانی ارزیابی ها را به عنوان یک ناظر آگاه از بیرون شرکت معرفی و افزود: کارکنان این معاونت به بهبود مستمر اعتقاد داشته در تلاش هستند تا با ایجاد محیطی صمیمی ارزیابان در هرچه بهتر برگزار شدن ارزیابی یاری دهند.

در پایان شایان ذکر است : در ارزیابی عملکرد سال1401 معاونت بهره برداری برق منطقه ای اصفهان ارزیابان  طی 5 روز 12 محور ستادی ، آزمایشگاه روغن، آرشیو فنی، انبار اسلام آباد و پست ها و خطوط 400 ، 230 و 63  کیلوولت را مورد ارزیابی قرار  داده و نقاط مثبت و قابل بهبود این معاونت را ارائه خواهند داد.

بهمن راعی/ اصفهان

کدخبر: 893274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟