جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه نظرکهریزی برگزار شد

به گزارش رکنا از هشترود؛ زیداله رضایی رئیس آموزش و پرورش نظرکهریزی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در منطقه، گزارشی از تفاهم نامه های منعقد شده مجمع خیرین مدرسه ساز و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها ارائه کرد و خواستار پیگیری و اختصاص بودجه لازم جهت تکمیل پروژه های نیمه تمامی خیرساز و همچنین پروژه های نیمه تمام دولتی شد.

وی  در ادامه افزود : منطقه نظرکهریزی نیازمند حمایت های همه جانبه خیرین بزرگوار و مسئولین استانی مخصوصا اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان جهت تکمیل طرح های نیمه تمام می باشد تا نسبت به تحقق فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد در منطقه نظرکهریزی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نظر کهریزی  در پایان از نوسازی و برچیده شدن ۵ مدرسه کانکسی در بخش نظرکهریزی در مهرماه سال جاری خبر داد.

        اختصاص تجهیزات به مدارس و بخصوص تجهیز ویژه مدارس شبانه روزی در اولویت کاری اداره کل نوسازی استان می باشد

در ادامه جلسه" نجفی  معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان "از مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه و خیرین بزرگوار که در جهت رفع مشکل فضای آموزشی منطقه نظرکهریزی قدم برمی دارند تقدیر و تشکر نمود و در ادامه افزود: اختصاص تجهیزات به مدارس و بخصوص تجهیز ویژه مدارس شبانه روزی در اولویت کاری اداره کل نوسازی استان می باشد تا امکانات مدارس شبانه روزی در شان دانش آموزان عزیزمان باشد.

وی  از توجه ویژه به تجهیزات مدارس شبانه روزی خبر داد و افزود: خوابگاه‌های شبانه روزی نیاز به توجه ویژه دارند و لذا در این خصوص سیاست و محور ما در سال ۱۴۰۲ ساماندهی به خوابگاه‌ها از نظر تجهیزات و محوطه سازی است.

نجفی  خاطر نشان کرد: در سال قبل اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین به مدارس استان آذربایجان شرقی جذب شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی رتبه سوم مدارس کانکسی در کشور را  دارد، گفت: ۳۱۹ مدرسه کانکسی در استان وجود دارد که بنا داریم تا مهر امسال ۶۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ نفر در اولویت نوسازی مدارس باشند.

در ادامه جلسه هر کدام از اعضای جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات جلسه را بیان کردند.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

        

 

 

      

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 892484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟