۴۰ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین امسال برای مدرسه‌سازی جذب می‌شود

به گزارش رکنا از اردبیل، صادقی افزود: برای تحقق این امر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در مناطق مختلف کشور برنامه ریزی شده و این جشنواره تاکنون در خراسان جنوبی برگزار شده و امروز هم دومین جشنواره در استان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بیست و چهارمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده، تا نیمه آذرماه جشنواره خیرین مدرسه ساز در همه استان‌های کشور برگزار شده و تعهد به مشارکت مالی خیرخواهانه شهروندان جذب و روند اجرای پروژه‌های تعریف شده، پیگیری می‌شود.

صادقی با بیان این که ۳۵ درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز انسان‌های خیرخواهی هستند که با مسئولیت پذیری، بستر تربیت نیروی انسانی در فضا‌های مناسب را فراهم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: از جمله اقدامات مفید و طرح‌های در دست اقدام سازمان نوسازی مدارس کشور علاوه بر برگزاری پویش‌های خیرین، جلب و جذب کمک‌های خیرین و توسعه فرهنگ خیر و خیرخواهی و کمک به بسترسازی توسعه فضا‌های آموزشی است.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از احداث یک هزار و ۶۵۲ کلاس درس در قالب ۴۱۶ واحد آموزشی با برگزاری ۲۳ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.

صداوسیما/

 

کدخبر: 844338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟