کسب رتبه برتر کشوری در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی

به گزارش رکنا از شهرکرد-

کتر علی احمدی در تشریح این خبر گفت: بر اساس ارزیابی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری موفق شد در اجرای برنامه سلامت نوروزی برای دومین سال متوالی بین دانشگاه های همطراز”رتبه دوم” و در بین کل دانشگاه های کشور “رتبه چهارم “ را کسب نماید.
وی با بیان اینکه برنامه سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در سطح استان برگزار شد اظهار داشت: دراین مدت با حضور فعال و شبانه روزی کلیه بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای در ساعات اداری، غیراداری و روزهای تعطیل منجر به انجام بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، مذهبی و بین راهی شد.
دکتر احمدی اضافه کرد: همچنین در مدت اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی علاوه بر معدوم سازی بیش از ۱۸ تن (معادل ۱۸ هزار کیلوگرم) مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، ۳۳ واحد صنفی پلمب و ۳۶۹ متصدی متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی گردید.
شایان ذکر است: طی اجرای برنامه سلامت نوروزی، با حضور رییس مرکز بهداشت استان ازهمه شبکه های بهداشت و درمان استان و ستاد خدمات سلامت نوروزی شهرستانها بازدید و از خدمات همکاران کشیک تقدیر شد.
این موفقیت ارزشمند را به مجموعه همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بویژه بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای تبریک عرض نموده و از حمایت های بی دریغ ریاست محترم دانشگاه، هیات رئیسه دانشگاه و سایر مسئولین استانی و کسبه که بازرسان مرکز بهداشت استان را در کسب این دستاورد مهم و تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم شریف استان همراهی نمودند تشکر و قدردانی می گردد.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 891939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟