امکان برقراری پروازهای حج و عتبات از لرستان فراهم می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان؛ فرهاد زیویار با حضور در سازمان حج و زیارت، با سیدعباس حسینی، رئیس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار لرستان با اشاره به  زیرساخت‌ها و امکانات مناسب فرودگاه شهدای خرم‌آباد از آمادگی این فرودگاه برای ارائه‌ خدمات و تشریفات پروازی به حجاج بیت‌الله‌الحرام خبر داد.

زیویار با اشاره به تعطیلی فرودگاه کرمانشاه پیشنهاد داد: با توجه به سیاست‌های کلان دولت و اینکه تمام زائران با استفاده از ظرفیت داخلی و ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعزام و پذیرش می‌شوند، در راستای تسهیل هر چه بیشتر اعزام زائران غرب کشور برای حج تمتع سال ۱۴۰۲ از  فرودگاه خرم‌آباد استفاده شود.

در این دیدار رئیس سازمان حج و زیارت ضمن قول مساعد برای  برقراری پروازهای حجاج از مبدا خرم‌آباد عنوان کرد: با توجه به مدت زمان بسیار اندکِ سازمان حج تا شروع اعزام کاروان‌های حج ۱۴۰۲ پیگیری‌های لازم برای اعزام زائران از فرودگاه خرم‌آباد برای سفرهای زیارتی حج تمتع، عمره مفرده، عتبات عالیات و سوریه انجام و از ظرفیت فرودگاه شهدای خرم‌آباد استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، مدیر حج و زیارت استان و مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد در این دیدار حضور داشتند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 891188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟