درخشش ۳ عضو کانون لرستان در مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور پرتغال

به گزارش رکنا از لرستان؛ محمد جواد محمدی در سخنانی، اظهار داشت: مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال در سال ۲۰۲۲ با موضوع «گنجینه‌های میهن من» برگزار شد که در این میان سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان خوش درخشیدند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات اعضای هنری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان موفق به دریافت دیپلم افتخار و گواهی شرکت از مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، افزود: در این راستا «نسترن جفرسته» ۱۱ ساله از مرکز شماره سه کانون خرم‌آباد استان لرستان دیپلم افتخار این رویداد هنری را دریافت کرد.

محمدی، افزود: همچنین «ساغر سرپرست» شش ساله از مرکز شماره سه کانون خرم‌آباد و «محمدپارسا حسنوند» هشت ساله از مرکز کانون الشتر استان لرستان، گواهی شرکت مسابقه بین‌المللی نقاشی فونشال کشور پرتغال را به دست آورند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۹۸ اثر در این رویداد هنری شرکت کرد که از آن میان، پنج عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به دریافت دیپلم افتخار و ۱۱ عضو دیگر کانون گواهی شرکت این مسابقه هنری را از آن خود کردند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 890328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟