تجلیل استاندار چهارمحال‌وبختیاری از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت

به گزارش رکنا از شهرکرد- لامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن هفته سلامت با شعار محوری "سلامت برای همه با پزشکی خانواده" را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است: هفته سلامت فرصت مغتنمی برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و همچنین تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت است که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.
وی افزود: در دورانی که جهان با شیوع ویروس کرونا مواجه شد، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه سلامت ایثارگرانه پا به میدان گذاشتند و در صف اول مبارزه با بیماری ناشی از شیوع این ویروس قرار گرفتند، این قشر در راستای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه از هیچ کوششی دریغ نکردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، هفته سلامت را به فعالان حوزه سلامت، به‌ویژه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر بهداشت و درمان که با خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرد و گفت: بی‌گمان تلاش‌های بی‌وقفه در پیشگاه خداوند رحمان اجری و پاداشی عظیم خواهد داشت.

مصیبی دهکردی - چهارمحال و بختیاری

کدخبر: 889708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟