برگزاری چهارمین جشنواره توت‌فرنگی در روستای گردشگری شیان

به گزارش رکنا از کردستان؛ امیر صادقی با حضور در روستای گردشگری شیان که با همراهی فرماندار شهرستان سنندج و جمعی از مسئولان شهرستان انجام شد، اظهار کرد: جشنواره توت‌فرنگی شیان در سال چهارم برگزاری با تکیه بر قابلیت‌های موجود و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه، رونق گردشگری کشاورزی، جذب توریسم و... روز جمعه ٥ خردادماه سال‌جاری در این روستا برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم روستا برای میزبانی از مهمانان بزرگترین نقطه قوت این جشنواره است، افزود: با تکرار شدن این قبیل جشنواره‌ها و حضور علاقه‌مندان، مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی زمینه رونق اقتصادی منطقه فراهم آورده می شود.

او عنوان کرد: برگزاری باکیفیت این جشنواره با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در شهرستان وجود دارد، راه را برای ثبت‌ملی این رویداد مهم فرهنگی باز خواهد کرد.

صادقی یادآور شد: این جشنواره به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج و با همکاری جهاد کشاورزی، دانشگاه کردستان و بخشداری سیروان در روستای گردشگری شیان برگزار می‌شود.

 

کویستان عبدالحکیمی/کردستان

 

کدخبر: 888912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟