توجه به احداث نیروگاه و تولید برق ضرورت دارد/ عملکرد قابل قبول توزیع برق استان

به گزارش رکنا از لرستان؛ احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، اظهارکرد: یکی از مسائل جدی استان، بحث زیرساخت ها است زیرا نبود و عدم توسعه زیرساخت ها موحب شده است تا لرستان بنا به ظرفیت ها و پتانسیل هایش، به جایگاه مطلوب و ایده آل دست پیدا نکند.

وی به اقدام های صورت گرفته در راستای برق‌رسانی به روستاها،اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه با اقدام های جهادی که صورت گرفته کمتر روستایی در استان وجود دارد که از نعمت برق برخوردار نباشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت:  احداث نیروگاه یکی از زیرساخت های صنعت برق است و موجب تامین برق پایدار می‌شود.

وی افزود: هرچند در این حوزه اقدام هایی صورت گرفته است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل فاصله زیادی وجود دارد و برای پر کردن این فاصله بایستی اقدامات جهادی و شبانه روزی صورت گیرد.

دالوند بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی تاکید کرد و ادامه داد: یکی از موارد مهم در لرستان توجه به زیرساخت ها است، که باید توجه بیشتری به آن شود.

وی افزود: پیشرفت استان‌های توسعه یافته به واسطه فراهم بودن زیرساخت‌ها است، اما در لرستان آن طور که باید و شاید در حوزه زیر ساختی کار انجام نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: یکی از زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری تامین برق است، در این میان احداث و افزایش نیروگاه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

دالوند با بیان اینکه شرکت توزیع برق در حوزه برق‌رسانی به ویژه روستاها عملکرد قابل قبولی داشته است، افزود: لرستان امروز در همه حوزه‌ها نیازمند کار جهادی است و مدیر عامل شرکت توزیع برق باید به آن توجه کند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

 

 

کدخبر: 888702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟