به اندازه مصرف معقول مردم ، اجناس را تامین خواهیم کرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ جلسه بررسی وضیعت توزیع و قیمت گوشت مرغ استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان و اعضای ستاد تنظیم بازار،برگزار شد‌.

سیروس ابراهیمی در مصاحبه با روابط عمومی اظهار داشت: بنا به عللی در نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته وقفه ای در روند جوجه ریزی در مرغداری های سراسر کشور اتفاق افتاد که به همین دلیل آثار و تبعات آن در روزهای اخیر و کاهش تامین گوشت مرغ گرم در سطح بازار را در کشور شاهد هستیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: گرچه در استان لرستان با تمهیداتی که دیده شد به اندازه کافی جوجه‌ریزی داشته ایم ولی به علت اینکه استان های همجوار  با کمبود مرغ گرم مواجه شده اند این موضوع بر توزیع مرغ در استان لرستان تاثیر داشته است.

 ابراهیمی با بیان اینکه تاکنون مشکل چندانی در زمینه تامین مرغ مورد نیاز نداشته‌ایم،گفت:  ما با کمک اعضای ستاد تنظیم بازار روزانه موضوع تامین مرغ بازار را رصد می کنیم و سعی می شود با راهکارهایی که اعمال می شود در آینده هم مشکل چندانی نداشته باشیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مهم است این است که مردم به اندازه نیاز  کالاهای اساسی و از جمله گوشت مرغ را تامین کنند و ما هم به اندازه مصرف معقول مردم اجناس را تامین خواهیم کرد و لازم است مردم با رعایت الگوی مصرف با ما همکاری کنند تا این چند روز بگذرد و قطعاًپس از دو هفته عرضه مرغ به روال عادی خود برخواهد گشت.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 884620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟