محرومیت طارم و الموت  باید رفع شود

به گزارش رکنا از قزوین ، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار قزوین افزود: مدیران باید در تصمیم گیری های خود ضمن رعایت چارچوب های قانونی تعیین شده، جسارت و ابتکار عمل داشته باشند تا به شکل بهتری به حل مسایل و مشکلات موجود بپردازند.

0906cf94-e30c-459d-abc6-11fc4fa697a2

استاندار قزوین گفت: سلامت کاری و جدیت بیشتر در پیشبرد برنامه ها و اولویت های شهرستان قزوین باید در دستور کار جدی فرماندار جدید قزوین باشد.

وی گفت: فرمانداران در پیشانی خدمت به مردم قرار دارند و باید از فرصت به دست آمده به منظور خدمت رسانی خالصانه به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی بیان کرد: ظرفیت اصالت و فرهنگ قزوین یک منبع توسعه در شهر است و می توان گفت که حجم بالای داشته های فرهنگی و معنوی این شهر در کشور شناسانده نشده است و برای رفع مظلومیت باید آن برنامه ریزی کرد.

وی گفت: انتظار داریم موتور جسارت و تصمیم گیری های جسورانه مدیران در مسیر توسعه روشن باشد و مدیران ضمن فاصله گرفتن از ریخت و پاشها باید خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند

اعلایی یادآورشد: در فضای پیش روی شهرستان قزوین با حضور فرماندارجدید آقای اسلامی صدر لازم است علاوه بر توجه به برنامه های تعریف شده کارها اولویت بندی شود.

وی با بیان اینکه هرگونه جانبداری و زمینه سازی تبلیغات برای نامزدهای احتمالی از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی ممنوع و خلاف قانون است،اظهار کرد: باید مراقبت های لازم پیرامون این مساله در دستور کار مجریان انتخابات باشد.

استاندار قزوین اظهارداشت: جلب رضایت مردم در فضای انتخابات مهم است و باید این رویداد در فضای رقابتی برگزار شود و از امروز مراقبت کنیم تلاشهای صورت گرفته بدون جانبداری و تبلیغات احتمالی باشد و ما رصد خواهیم کرد تا خطایی رخ ندهد.

f14498e6-2a49-4e88-9d61-55d0bf91ca7d

در ادامه ضمن تقدیر از عباس کاظمی فرماندار سابق، غلامحسن اسلامی صدر به عنوان سرپرست فرمانداری قزوین منصوب شد.

لیلا بیگدلی/ قزوین 

 

 

 

 

 

کدخبر: 886165 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟