همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هشترود

به گزارش رکنا از هشترود؛ مراسم پیاده روی خانوادگی با شرکت اهالی ورزش دوست  و  خانواده های  پرشور و با نشاط هشترودی  و مسئولین ادارات ونهادهای  مختلف دولتی   این شهرستان ساعت ۹/۳۰ شب  سه شنبه   آغازشد   و در سالن ورزشی شهید مهدی باکری اداره ورزش و جوانان با اجرای  برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری ۲۰۲۳۰۴۱۸_۲۲۴۲۲۰ ادامه یافت.

فرماندار هشترود در سخنانی کوتاه در جمع خانواده های شرکت کننده در این همایش پیاده روی خانوادگی گفت: ورزش یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن آن در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت.

علی رضا توری ، ورزش را به عنوان یک پدیده مهم اجتماعی و فرهنگی که نقش اساسی و بنیادی در تأمین سلامت و پویایی جامعه دارد، دانست و تاکید کرد: ورزش در جلوگیری از آسیب‌ها، چالش‌ها و ناهنجاری‌های جامعه نقش بسزایی دارد.

وی در پایان از تمام ادارات و متولیان  امر ورزش شهرستان خواست  با توجه به استقبال کم نظیر و بی سابقه اهالی و خانواده های محترم هشترودی از این برنامه که می توان گفت در تاریخ ورزش هشترود بی سابقه می باشد ، به این امر اهتمام  ویژه داشته ودر جهت اجرای چنین برنامه  هایی که باعث شادابی و شور نشاط در جامعه  می شود گامهای خوبی برداشته ونگاه ویژه ای به این امر  داشته باشند.

 

گفتنی است : در آخر این برنامه هدایای نفیسی به شرکت کنندگان از طرف ادارات مختلف به قید قرعه اهدا شد.

 

اسماعیل رحیمی / هشترود 

کدخبر: 886081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟