رانندگان با احتیاط رانندگی کنند / راهداران تحت هر شرایطی در حال خدمت رسانی به مردم هستند

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهندس مرتضی شیروانی در این خصوص اظهارداشت: طی فعالیت سامانه بارشی در استان که شدت بسیار زیادی هم دارد، راهداران با ایثار و فداکاری  برای اینکه رانندگان در صحت و سلامت به مقصد برسند  از هیچ کوششی دریغ نخواهندکرد و خدمتگزار مردم در هر شرایط جوی نامساعد هستند.

وی ادامه داد:  از رانندگان تقاضا داریم که با توجه به شدت بارش ها در محور های مواصلاتی از سفر های غیر ضرور پرهیز نمایند و در صورت سفر با رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نکات ایمنی همه جوانب به احتیاط را در نظر بگیرند که هم زندگی خود و هم زندگی دیگران به خطر نیفتد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان به تلاش راهداران در طول ایام سال اشاره کرد و گفت: راهداران در طول سال هیچگونه استراحتی ندارند چه در ایام تعطیلات تابستان، زمستان، ایام نوروز، ایام اربعین و همچنین شرایط سخت جوی از جمله یخبندان، باران، برف، بوران، سیل و ... همه موارد را به جان می خرند تا مردم در صحت و سلامت به مقصد برسند.

مهندس شیروانی به  نمونه ای از  فداکاری و از خودگذشتگی راهداران استان لرستان اشاره کرد و افزود: طی ۴۵ روز گذشته سه نفر از همکاران راهداری استان حین خدمت به مردم دچار حادثه شدند و توسط رانندگان بی احتیاط به شدت مصدوم شدند،  که یکی از این عزیزان دچار آسیب مغزی شده و هنوز سلامتی خود را به دست نیاورده است و آن دو همکار دیگر هم آسیب جدی دیده اند، لذا از همه رانندگان عزیز خواهش دارم که با رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و  رانندگی، کمک حال  همه راهداران سخت کوش باشیم.

 

مهدی زکی پور / لرستان

 

کدخبر: 884301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟