تردد بیش از ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار خودرو در جاده های لرستان/ تمامی محورهای مواصلاتی استان باز می باشد

به گزارش رکنا از لرستان،  مهندس مرتضی شیروانی ، امروز یکم فروردین ۱۴۰۲ اظهارداشت: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته در استان شاهد بارش برف و باران در محور های استان بود که با تلاش راهداران تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد در آن ها برقرار است.

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی که از تاریخ ۲۴ اسفند تاکنون شروع شده است به ثبت تردد ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۴۲ وسیله نقلیه می رسد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن هفت درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: در ۲۹ اسفندماه امسال تردد ۵۲۵ هزار و ۵۳۳ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد که نسبت به روز قبل از این تاریخ ۳۷ درصد افزایش نشان می دهد.

وی بیان کرد: این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

شیروانی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به سه‌راهی چالانچولان - دورود و خرم‌آباد - پلدختر (چم انجیر) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  تصریح کرد: هم وطنان گرامی درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند و در صورت تردد در محورهای کوهستانی زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و لباس گرم همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

 

کدخبر: 879329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟