هزار واحد مسکونی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ساخته می شود

به گزارش رکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در جلسه با رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار داشت: ساخت مجموعه منازل برای کارکنان، پرسنل و استادان دانشگاه و همچنین ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی دانشگاه آزاد اسلامی همدان موجب تحولات چشمگیر در آن منطقه می‌شود.

استاندار همدان همچنین پیش تر گفته بود که هم اینک زمین در ۱۶ شهر استان برای اجرای طرح نهضت ملی تامین شده است و برای شهرهای اسدآباد، ملایر و همدان نیز خبرهای خوشی داریم.

وی ادامه داد: ارتقا رتبه‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از هفتم به پنجم کشور، نویدبخش آینده‌ روشن این دانشگاه است.

استاندار همدان همچنین در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه بوعلی سینا، گفت: دانشگاه بوعلی سینا، جزو دانشگاه‌های قدیمی و دارای رتبه برتر و نماد یک دانشگاه پیشرو و مطرح در کشور است.

قاسمی‌ فرزاد اظهار داشت: در بازگشایی دانشگاه بعد از ۲ سال شیوع کرونا، مدیریت خوبی صورت گرفت و مسئله و چالشی ایجاد نشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه مهد علم و دانش است و باید اقدامات لازم در راستای تحقق شعار سال در آن انجام شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ارتقا و کیفیت بخشی آموزش در دانشگاه بوعلی در اولویت باشد ادامه داد: زمینه افزایش اعضای هیات علمی و همچنین رشته‌های کاربردی و فناور، در رشته‌های مختلف فراهم شود.

دانشگاه بوعلی سینا همدان دارای بیش از ۱۲ هزار دانشجو و ۴۷۵ عضو هیات علمی است که از این تعداد ۵۵ نفر با مرتبه استادتمام، ۱۴۰ نفر با مرتبه دانشیار، ۲۶۰ نفر با مرتبه استادیار و ۲۰ مربی مشغول فعالیت های علمی و آموزشی هستند.

 

 

کدخبر: 884143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟