تاکید بر جهاد خدمت رسانی و ارتقای بهره‌وری در صنعت آبفا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد رسولی امین در نشستی با برخی از مدیران آبفای استان اصفهان بر ارائه خدمات پایدار تاکید کرد و اظهار داشت: فعالان صنعت آبفا باید زمینه ارائه خدمات پایدار را در تمام نقاط کشور فراهم کنند چرا که مردم انتظار دسترسی مطلوب به خدمات صنعت آبفا را دارند و این مهم با رویکرد جهاد خدمات رسانی محقق می شود.

وی امید آفرینی در جامعه را ضروری برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان امر به رغم چالش های موجود با تمام توان در صدد ارائه خدمات مطلوب به مردم هستند و باید با تبیین چگونگی خدمت رسانی به مردم زمینه های نشاط و امید را در جامعه مهیا کرد.

مدیر کل بازرسی و شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به برخی از خدمات صنعت آبفا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: در سال های اخیر صنعت آبفا در زمینه را ه اندازی آب شیرین کن ها، احداث و توسعه تصفیه خانه های آب و فاضلاب و دیگر تاسیسات بسیار موفق عمل کرده است.

رسولی امین نیز برتقویت نشاط سازمانی تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد زمینه های افزایش نشاط ، شادابی و انگیزه در شرکت های آب و فاضلاب باید بیش از گذشته مهیا شود تا فرآیند خدمات رسانی به مردم بهتر و دقیق تر صورت گیرد که این عوامل در نهایت منجر به ارتقای بهره وری در صنعت می شود .

وی جوان‌گرایی را یکی از عوامل موفقیت صنعت آبفا دانست و اظهار داشت: برای بهبود فرآیندها باید جوان‌گرایی در دستور کار قرار گیرد که خوشبختانه آبفای اصفهان با برگزاری نشست هم اندیشی با جوانان در این زمینه پیشرو بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بهمن راعی/اصفهان

کدخبر: 883771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟