گستردگی کار پلیس کاری غیر ازمجاهدت فی سبیل الله نیست/ بستر و عامل موفقیت کارکنان انتظامی یاد خداست

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام "سید احمد رضا شاهرخی"در جمع فرمانده و کارکنان انتظامی استان که با ضیافت افطاری در دفتر وی برگزارشد، بیان داشت: گستردگی کار انتظامی کاری غیر از مجاهدت فی سبیل الله نیست و بستر و عامل این موفقیت در انتظامی یاد خداست.

وی با اشاره به اینکه گستردگی و فعالیت و ماموریت های هیچ دستگاهی به اندازه انتظامی نیست افزود: وجود نیروهای انقلابی، جهادی و جان برکف باعث شده است که مجموعه انتظامی در همه زمینه ها موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که کارکنان انتظامی در تمام ایام سال چه در حزن و چه شادی ها در آماده باش به سر می برند و به مردم خدمت می کنند گفت: پاداش کارکنان انتظامی فقط رضایت خداوند متعال و غنیمت آنان لبخند رضایت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی) است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان این مطلب که دشمن و نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش های مادی، معنوی و فرهنگی به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی می باشد و بحمدالله در این حوزه موفق نشده است اذعان داشت: دشمن به این نتیجه رسیده که برای حاکمیت برکشورهای اسلامی می بایست پوشش و حجاب آنان را هدف قرار دهد، لذا از همه دستگاه های متولی و فرهنگی می خواهیم تا با افزایش همکاری و تعامل بیشتر با پلیس و دیگر سازمان ها گام های بیشتر در این زمینه بردارند.

حجت الاسلام و المسلیمن شاهرخی با بیان این که بنده از عملکرد فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر رضایت کامل دارم و در آشکار و نهان این رضایتمندی را بیان می کنم خاطر نشان کرد: بنده همیشه و در همه حال مدافع و پشتیبان فرماندهی انتظامی هستم و خواهم بود.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم سردار"یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان لرستان گزارشی از عملکرد انتظامی این فرماندهی را ارائه کرد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 883099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟