دستگیری کلاهبردار با ترفند رسید جعلی در لرستان

به گزارش رکنا از لرستان، سر گرد "حسین سپهوند" لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه چند شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که یک کلاهبردار با ترفند های متقلبانه از طریق فضای مجازی و سایت های خرید و فروش مواد غذایی مبالغی را از آنان کلاهبرداری و به شکات رسید جعلی تحویل داده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در یکی از استان های کشور شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به 5 فقره کلاهبرداری در لرستان و دیگر استان های کشور اعتراف و بیش از 495 میلیون ریال کلاهبرداری  از وی کشف شد.

سرگرد سپهوند در پایان با اشاره به اینکه شهروندان حین خرید و فروش و انجام هرگونه معامله اقدام به استعلام وجه از طریق پیامک و همراه بانک نمایند تا فریب مجرمان سایبری را نخورند از مردم درخواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 پلیس فتا را در جریان قرار دهند.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 882536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟