کلاهبرداری از طریق جعل اسناد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سرهنگ عبدالرضارخشان با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت : در پی اعلام فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه یک نفر اقدام به تهیه و تنظیم اوراق و صورتجلسات جعلی فوت مادر شاکی نموده است ، رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفته و با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی و انجام اقدامات کارشناسی به عمل امده بر روی سند مکشوفه جعلی بودن مدرک از حیث امضاء و نوشتیجات محرز گردید.

رئیس پلیس آگاهی لرستان تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از کسب مجوز‌های لازم قضائی متهم را در مخفیگاه خود طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ، اظهار داشت : متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مرجع خواهان تحویل داده شد.

سرهنگ رخشان در پایان به شهروندان توصیه کرد :معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانید تا از دخل و تصرف در آن جلوگیری و تحت حمایت های قانونی قرار گیرید و برای اطمینان از اصالت سند از مرجع صدور آن استعلام بگیرید .

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 875238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟